شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 17
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی تسکو TCG 17

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی USB، دارای کابل microUSB

سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 17

شرایطی را تصور کنید که برای رسیدگی به یک کار فوری در حال رانندگی به سمت مقصد هستید و به منظور سریع تر رسیدن، از نرم افزارهای مسیریابی نصب شده بر روی گوشی موبایل استفاده می کنید. مسلماً در چنین شرایطی دوست ندارید تا با مشکلی مانند تمام شدن شارژ باتری گوشی مواجه شوید! به همین دلیل به همراه داشتن یک شارژر فندکی در خودرو می تواند کمک زیادی به شما در این مواقع حساس و اضطراری بکند. شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 17 یکی از با کیفیت ترین شارژرهای فندکی موجود در بازار است که با قرار گرفتن در درگاه فندک ماشین، برق تولید شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به برق مورد نیاز برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند و یکی از تجهیزات کاربردی مورد استفاده داخل خودرو به شمار می آید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 17

  • یک محصول جمع و جور و سبک اما کاربردی

شارژر فندکی تسکو مدل TSCO TCG 17 دارای ابعاد بسیار جمع و جور و وزن تنها 43 گرمی است و برای استفاده در خودرو کاملاً مناسب می باشد. این شارژر فندکی از بدنه ای از جنس فلز ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، وارد آمدن فشار بیش از حد یا ضربه به آسانی صدمه نمی بیند و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

یک محصول جمع و جور و سبک اما کاربردی

  • نشانگری که برقراری اتصال را نشان می دهد

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، طراحی ظاهری زیبای شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 17 است که استفاده از آن باعث جذاب تر شدن فضای داخلی خودروی شما می شود. همچنین بر روی بدنه این شارژر فندکی یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال آن به فندک ماشین روشن می شود. این نشانگر LED هم باعث زیباتر شدن شارژر فندکی تسکو TCG 17 در حین استفاده شده و هم شما را از جریان یافتن برق درون دستگاه و آماده به کار بودن آن آگاه می کند.

نشانگری که برقراری اتصال را نشان می دهد

  • قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

با توجه به اینکه شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 17 مجهز به دو پورت خروجی USB است، می توانید از آن برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت ها در مجموع برابر با 3.6 آمپر است و به همین دلیل می توان از شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 17 برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB داخل ماشین بهره برد. بنابراین شارژر فندکی تسکو TCG 17 را می توان یک وسیله پرکاربرد در هنگام مسافرت با ماشین نیز دانست که شارژ انواع دستگاه های دیجیتال همراه شما را با سرعتی مطلوب تأمین می کند.

قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 17

  • ارائه کابل شارژ با کیفیت همراه با محصول

همراه با شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 17 یک کابل MicroUSB نیز ارائه می شود. این کابل از جمله مرغوب ترین کابل شارژهای شرکت تسکو است و در برابر کشیده شدن، پارگی، قطعی، گره خوردن و در هم پیچیدن مقاومت بالایی دارد. از کابل ارائه شده همراه با شارژر فندکی تسکو TCG 17 برای شارژ انواع دستگاه های دارای پورت microUSB مانند گوشی ها و تبلت های اندرویدی می توان استفاده کرد. ضمن اینکه این شارژر فندکی از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ، برای شارژ گوشی آیفون و دیگر دستگاه های تولید اپل نیز کاربرد دارد.

ارائه کابل شارژ با کیفیت همراه با محصول

 جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 17 از قابلیت های متعددی برخوردار بوده و سرعت و کیفیت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. پس اگر می خواهید تا خیالتان از تمام نشدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های همراهتان در حین رانندگی راحت باشد و در عین حال به دنبال یک محصول زیبا و با دوام هستید، شارژر فندکی تسکو TCG 17 را مد نظر داشته باشید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 17

چنانچه قصد خرید شارژر فندکی موبایل تسکو TCG 17 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی و یا به طور کلی نحوه خرید لوازم جانبی موبایل را در اختیار شما بگذارند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی تسکو TCG 17 اقدام نمایید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 17





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی